Gaybloggar.se

愛 = Kärlek

(14.30)
Okej, Hej igen. Var ett tag sen man skrev något och jag saknar bloggen lite. Det gör jag faktiskt. Men jag har haft massa andra saker för mig vilket gör att jag inte hinner/orkar uppdaterar.
Jag ska försöka skärpa mig, annars tar jag tag i det 1 januari. Nytt blad - Nytt år osv.

Såg dom här mupparna för 17 dagar sen. Sjukt bra konsert, i samma klass som LM.C för att vara ärlig.
Kontakt med publiken och bara allmänt härlig (och ganska lugn) konsert vilket mina revben tackar för.
Kom tillbaka så man får se er igen va?!


Om en och en halv timme drar jag iväg till egalia. Härligt värre det där stället. Synd bara att samlingarna blivit så groteskt långa. Man kommer lixom dit för att umgås med sina vänner med det avbryts i ca 30-45 min av att sitta och förklara vad queer är. Jag orkar inte. Att komma till Egalia är lite som en fristad. där man inte känner sig udda eller normbrytande utan som en i mängden. Då vill inte jag behöva sitta på en samling och gå igenom vad HBTQ står för, det finns lixom en anledning till att man kommer till egalia till att börja med = för att slippa alla fack och normer. Varför kan man inte bara säga: Hej , jag heter Christina. PUNKT.
Man behöver inte gå igenom allt. För jag är jag, så är det bara, och eftersom Egalia är ett ställe för hbtq personer så borde dom ju förstå att folk som kommer dit förstår VARFÖR dom är där osv. osv.
Som tur är finns taket dit vi flyr de flesta samlingarna.

Ta mig tillbaka.
Om allt går enligt planerna så sätter sig jag och Natsu på ett plan den 25 december 2010 och äntligen kommer jag hem igen. I alla fall i tre veckor (minst) Så håll tummarna allihopa.


Skolan går sjukt segt. Längtan efter japan blir bara större och större. Men innan jag åker dit så önskar jag att någon kunde ta mig till kärleken. Det börjar bli lite ensamnt det här.
Men inte ska man klaga. Mitt liv är fin som det är, men man kommer alltid vilja ha mer.
Hej flummar ut en massa känner jag.
Ska försöka lägga upp ett lite mer seriöst inlägg i morgon eller så. Om något roligt tema eller vad vet jag.

Ajöken!



(14.47)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0