Gaybloggar.se

Kanelbullens dag !

Är ju då i morgon och inte idag. Och det är inte bara en dag att fira dessa underbara bakelser eller vad man ska kalla de för, det är även min mammas födelsedag.
Hipp Hurra för henne!!

Sitter och slötittar på Bumbibjörnarna <3
Medans jag väntar på att Gal Circle avsnitten ska föras över till min dator ifrån ett USB minne, ca 20min kvar tills avsnitt 1-6 är överförda, sen ska jag fixa avsnitt 7-11 vilket lär ta ungefär en och en halv timme det med.
Sjukt segt, men jätte värt !! Älskar den serien.
Den tar verkligen upp en del av japan som jag älskar. Ungdomskulturen, där inräknat Gal's/Gyarus osv.
Me like!!


Suzuki Emi som spelar ledaren för gruppen <3


Jag vill klippa mig btw, är så less på min frisyr jag har nu. Vill även färga håret rosa men så insnöade som mina föräldrar är så lär jag få vänta ett tag. Blir väll att göra som Natsu och ta fram markeringspennorna :P

Nä nu ska jag äta lasagne och sen ska jag försöka fixa de sista avsnitten.
Ajöken!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0