Gaybloggar.se

Lite speciellt...

Oj, Jag är dålig på att uppdatera igen.
Har mycket att göra om dagarna och jag har fastnat i novell träsket igen eller vad man ska kalla det för. Detta leder till att jag sitter framför WORD och skriver berättelser hela dagarna istället för att vara här inne och blogga.
Än så länge tycker jag inte att jag är tillräckligt bra för att posta mina noveller, sagor eller vad ni vill kalla det för , här riktigt än. Men det kommer kanske senare.

De senaste dagarna har jag fikat oerhört mycket. Känns som att jag har gjort det varje dag, men inte riktigt. Det har inte min plånbok råd med (tyvärr), för att fika bidrar nämnligen till det absolut bästa jag vet = LÅNGA meningsfulla/meningslösa konversationer som kan pågå i timmar och som man känner sig sådär riktigt utviald efteråt. När man suttit där och hoppat bland MINST 25 ämnen.
Sånt är det bästa jag vet. Så att ha komipsar som inte vet hur man pratar/diskuterar/för en vettig konversation i minst en halvtimme har jag svårt för. Vissa dras för utseenden, vissa för klädstil men jag dras till konversationer i största del. Folk som har ett välutvecklat språk som kan många synonymer och har en intressant syn på livet/människor m.m ligger väldigt högt i min bok.
Folk som är bildade och läser mycket, som tittar på mycket film och helt enkelt kan sin sak om man ska uttrycka sig på det sättet.
Sånna människor gillar jag.

Ett litet speciellt konstigt inlägg sådär på fredagsmorgonen.
Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0