Gaybloggar.se

Öhm. Okej, och meningen med detta inlägg är ??

Att inte veta vad man vill göra med sitt liv kan vara en mycket frustrerande. Jag är frustrerad.
Jag är skoltrött, less på allt och vill inget hellre än att gräva ner mig någon stans med bra musik och en bra bok. Kanske inne på ett fik eller så, fixa en egen liten hörna och snabbt bli stammis.
Jag kan sitta där med min coola pipa. Vart ska jag få pengarna ifrån då ? Eftersom ingen i det här landet vill anställa mig. Jag undrar om sveriges befolkning har ingått i någon sorts pakt mot speciella, fritänkade, "gör som jag vill", ganska udda personer.
Sverige alltså. Jag orkar inte. Skolan tar slut på mig, jag försöker borsta bort stressen, men det funkar inte. Jag kan inte sova ordentligt. Jag sitter uppe och skriver morbida noveller om postapokalyptiska samhällen, där kärlek kan uppstå. Men då måste det som sagt inehålla, döda/döende människor, smuts m.m
Annars blir det för lovey dovey. Det orkar jag inte. Det får inehålla avundsjuka, monster, konstiga namn osv. Då blir jag nöjd.
När jag har tillräckligt stort självförtroende så kanske jag gör en separat blogg men enbart mina berättelser. Håller på att skriva en liten nu som jag faktiskt är ganska nöjd med.
En tjej, en felsagd önskan och ett jobbigt öde.
Hoho. Enbart skrivna på engelska är mina berättelser, kanske bra att tillägga.
Nu måste jag gå. Ajöken!
Hej vilket meninslöst inlägg detta blev.
Förstår själv inte poängen med det ..

Kommentarer
Postat av: Lou/'Kura

meningslöst eller inte, I love it<3

2009-11-05 @ 15:40:16
URL: http://bakura.blogg.se/
Postat av: MK*

sv: hahah ah men vi var så freakn snygga I just have to love it! <3 :D

2009-11-09 @ 07:32:27
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Sara

Snabbmats kedjan, anställer gärna nytt folk. gärna om du är ung också! :) Hejjar på dig!

2009-11-16 @ 16:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0