Gaybloggar.se

Då var man frisk och tillbaka!

Jag har varit sjuk i en vecka ungefär. Svininfluensan osv, asjobbigt.
Var i skolan i fredags och träffade Örjans valp efter skolan. Sen träffade jag Lou när jag skulle hem vilket ledde till att jag följde med henne in till stan för att träffa hennes mami och köpa piercing smycken och fixa hennes skor osv.
Snäll som hennes madre är så köper hon sushi till oss att ta med hem.
Veggo sushi vart det för mig för jag var så himla sugen på tofu och omelett sushi
Hemma hos Louise så partade vi sedan loss med snickerskaka och hennes mammas sprängda kladdkaka.
Samtidigt så tittade vi på Watchmen och The Butterfly effect.
Jag kom hem strax efter tolv och gick och la mig direkt, sov till klockan elva idag.
Sen slötittade jag på tv till tolv och sen städade jag loss. Mitt rum är fint och rent nu och luktar härlig apelsin rökelse. Har även tänt en massa ljus och mysfaktorn är total ♥

Ska snart ner och handla godis med min bror, men jag tror i mitt fall att det blir glass i stället. Är galet sugenpå B&J eller Häägendaz (stavning xD)
Men nu är det dags för middag och mina föräldrar får tuppjuck ifall jag inte drar mig till köket nu xD

♥ Underbara Shinjuku



Kommer en liten uppdate efter det som kommedr handla om mina personliga + och - med japan.
För trotts att det är mitt drömmland så har det (precis som allt) nackdelar.

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0