Gaybloggar.se

Ha-ha... knubbsälar i sex timmar :S

Idag har jag som resten avv eckan varit på skansen. Idag gjorde jag även min första etoligiska studie, på knubbsälar. Det var kul dom första två timmarna. Dom resterande fyra var lite jobbiga med tanke på att då hade sälarna helt gett upp på att försöka underhålla mig, Linn och Cassi.
Fåglarna hade även ingått i en pakt som gick ut på att skrämma skiten ur mig, hönsen är INTE mina vänner.
Äcklig ekorre som bet en stackars liten kille som skulle ge honom en matbit.
Han blödde jätte mycket och grät, då blev jag ledsen i ögat.
Han grät jätte mycket och skrek AJ!, Sen sa han lite tystare, Gud va ont det gör och sen började han gråta ännumera, då ville jag nästan gråta själv. Sen kom äckelhönan och sabbade allt, så jag spenderade tjugo minuter ståendes på en bänk.

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥



Nu ska jag ner och handla.
Uppdaterar i morgon.
Sen kommer det bilder från skansen och så, nu när jag har fått tillbaka min kamere som mormor snodde när hon åkte till Mallis.

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0