Gaybloggar.se

Ninagawa Mika ♥

Dagens första inlägg kommer idag bestå av bilder ifrån den underbara fotografen Ninagawa Mika ♥ (´∀`)
Hon även varit med och regisserat filmen Sakuran (med bla Anna Tsuchiya) Sakuran The Movie
Denna underbara konstnär är just nu Japans mest populära fotograf. Hon föddes den 18 oktober och fyller 37 i år.
Hennes bilder har inspirerat mig mycket när det kommer till mitt ritande ända sen jag såg ett repotage om henne i tidningen Kera. Jag blev kär direkt. Det är inte bara hennes modebilder som är underbara, blommor och guldfiskar är också en del av hennes galleri.
Och nu sitter jag och hoppas på att nästa gång dom åker till Japan i Top Model, kommer fixa en fotoshoot med henne. Inte för att dumma kamerakåta amerikaner ska få träffa henne. Det skiter jag i, jag vill bara se henne arbeta och sedan se slutresultatet. För den här kvinnan kan förmodligen få vem som helst att se bra ut på bild.

Här kommer en massa bilder ♥




 

Bilder ifrån Sakuran:
[
Anna Tsuchiya]

Den kvinnan ♥(*´ω`*)
Ajöken så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0