Gaybloggar.se

Okej, dags att be om ursäkt igen...?

Efter veckan på skansen var jag helt slut. Och nu har det gått fasligt länge sen jag uppdaterade igen, men till mitt försvar har jag haft massa saker att göra. Viktiga saker faktiskt, rapport på etoligisk studie, hängnuppgift och ett prov. Så jag har minst sagt varit upptagen.


Hittade också mitt kattbuss gosedjur som jag köpte
på Ghibli museet när jag var i Japan.
Av någon anledning låg han i min garderob .. O.o




Början av helgen spenderades med underbara Zannah Bananah. Det var riktigt trevligt faktiskt. Det började med middag hos min mormor och sedan vart dtr promenad hem till lägenheten och då blev det godis och film. Lilla Zannah som är bildad på många sett har (enlig min mening) sett aldeles för lite film.
Så jag har tagit det som min uppgift att bilda henne !
Stackars lilla flicka hade ju inte ens sett Fucking Åmål.... Men om man bortser ifrån det är hon en av de bästa människorna i världen, jag lovar.

Idag har jag inte hunnit göra något alls faktiskt. Jag har vaknat i stort sett och hunnit ta en dusch. Härligt värre. Funderar på vad jag ska göra härnäst.
Sitter och lyssnar på Aqua Timez , underbart Japanskt band.

Låten är förövrigt med i en underbar film som heter Brave Story ♥

Nu ska jag slänga mig i sängen igen, slötitta på tv och försöka komma på något intresant jag kan skriva om lite senare idag.

Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0