Gaybloggar.se

The last Unicorn ♥

Förlåt för att jag inte har uppdaterat. Man jag har var så sjukt trött när jag kom hem igår och jag hinner inte innan skolan på morgonen (i alla fall inte när jag är på skansen) för jag sover till sista minuten verkligen.
Men det ska bli bättring jag lovar ♥
I morgon ska jag till Japanska Torget och köpa ingredienser till mer japansk mat.
Det har blivit lite av en grej, så jag ska försöka ha japansk mat hela veckan ut och nästa. I morgon skiter det sig dock, för eftersom vi inte hade några ingredienser till japan-mat hemma så blev det amerikanska pannkakor med min lilla hemliga ingrediens som gör dom extra goda.

Nu ska jag fortsätta titta på the last unicorn (på nätet). Filmen ska införskaffas snart, den kostar faktiskt bara 79kr på SF bokhandeln och jag skulle lätt kunnat betala mer för den ♥

Den här låten <3
The Last Unicorn - America

Nej men nu måste jag verkligen avsluta om jag ska hinna se klart filmen inna TB börjar, en halvtimme kvar.
Ajöken så länge!

Och jag ska verkligen försöka uppdatera i morgon.
Ta kort på det jag handlat och kanske tippsa lite om recept osv.

Natti Natti!

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TdsmqwCRoM8&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TdsmqwCRoM8&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Kommentarer
Postat av: Röckner

Haha! De va väl den filmen du prata om idag? ^^

2009-09-10 @ 21:06:53
URL: http://niveus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0